Tuesday, May 19, 2009

Luxe pulp & cuteness overdosis

Tja... Als ze in Nederland niet antwoorden, dan maar naar onze cultureel verantwoorde zuiderburen; die beantwoorden hun mailtjes namelijk wél! Pulp Deluxe is een online Vlaams striptijdschrift dat al een aantal jaren bezig is met aanstormend talent in de gaten te houden. En binnenkort gaan ze ook Lichtvervuiling plaatsen – YEEEEEEY! 

Ik mocht meteen een zelfportret voor mijn profiel op hun site maken en, als je ziet dat alle andere auteurs hun tekenkunsten hiervoor gebruiken, dan kan ik natuurlijk niet met mijn designer/slash/model foto aankomen. Nee, ik ben liever schattig en heb gewoon speelgoed ruimtescheepjes om m'n hoofd vliegen. Zo ben ik nu eenmaal. Jeweettoch!

6 comments:

Lars said...

Hij is super leuk!

Susan said...

Gefeliciteerd!

Florian Schroiff said...

Naar hoe veel Nederlandse uigeverijen heb je een mail gestuurd. Wel raar dat ze helemaal niet antwoorden.

Florian Schroiff said...

Vraagteken.

m.aarten said...

Hoezo lijkt ie niet? Je bent in t echt veeeel knappert!

karlijn said...

nog gefeliciteerd!

Post a Comment