Tuesday, October 6, 2009

Testing testing...

Testje met de eerste pagina van "...Gesloten Deuren".

De panelen zijn bijna uitgetekend (ik mis er nog een paar en wellicht komen er nog wat wijzigingen), maar ik vond vanochtend dat het wel tijd was om te beginnen met inkleuren. In dit geval: digitaal. Ik zat eerst nog te twijfelen om aquarel te gebruiken (alleen zwart) voor de inkleuring, maar dat zou betekenen dat ik elk paneel met potlood moet overtrekken en daar heb ik niet zo'n zin in.

Dus dan maar inladen in Photoshop en proberen om het niet te digitaal te laten lijken. Hoewel het hier niet is terug te zien, zit de structuur van het papier er nog wel in. Misschien dat dat helpt als het wordt gedrukt. Ooit. Ondertussen is het vooral focussen op spelen met licht & schaduw en ik vind dat in het onderste paneel best goed gelukt. Een subtiel blauwe tint in de donkere gedeeltes geeft het geheel nét iets meer leven.

Nog 6 pagina's te gaan!

3 comments:

anastasia said...

superspannend!
ik wacht met smart.

danidors said...

Would you do the coloring if we ever make a project together?

Airwin said...

I don't think my colouring is that good, but still, I'd love to do a prject with you sometime Dani :)

Post a Comment