Saturday, November 7, 2009

Voorproefje

Fijn, die herfst (lees: regen). Motiveert me om binnen te blijven zitten en aan het videoclipje voor 'lost my smile on friday' van Halfway Station te werken.

Vorige woensdag hadden we in de W_lf rt Projectspaces een testavondje en zowaar: de techniek werkte mee! Rikke en Elma blij. Ik blij. En volgens mij waren Maarten en Daniel ook blij. Maar nu moet het geheel dus ├ęcht gemaakt gaan worden. Dat wordt de komende 2,5 week dus druk animeren en after effects trucjes uithalen, zodat we aan het eind van de maand kunnen gaan draaien.

Ondertussen mogen jullie HS's muziekjes beluisteren op hun myspace.

4 comments:

Anonymous said...

Nog meer voorproefjes? Ik blijf het gaaf vinden... De 26e november gaat gewoon door he in de wolfart, we hebben de hele dag...
De lijst met goederen ga ik voor zorgen..
Rikke

Lars said...

Het voorproefje ziet er in ieder geval al veel belovend uit :-) Keep us posted!

dothetrikey said...

love your style, erwin!

basementhum said...

Looking forward to seeing more!

(btw: my blog address changed, it's now http://basementhum.blogspot.com, domain name mixup)

Post a Comment