Saturday, March 20, 2010

Restjes

Terwijl ik stug doorwerk aan 'Week', begin ik me af te vragen of ik dit verhaal ├╝berhaupt ergens kan plaatsen in verband met een aantal sehr expliciete platen, die nogal NSFW (Not Safe For Work) zijn.

Deze paginavullende plaat is daar slechts een voorbode van. Ik geef toe, het is een beetje een spoiler, maar mocht ik alsnog besluiten om 'Week' te behouden voor een gedrukte uitgave (in een verhalenbundel), dan hierbij alvast een kleinigheidje om jullie nieuwsgierigheid en voorstellingsvermogen tegemoet te komen.

En ondertussen heeft de openingsplaat iets meer body gekregen door de simpele toevoeging van schaduwen:


2 comments:

Florian said...

Seksvlekken?

Hazeymaiko said...

Oeh, ik weet niet wat verontrustender is: het paars of het wit... :)

Post a Comment