Tuesday, April 27, 2010

Afterglow


Afgelopen zaterdag was de expositie opening van de BBP 2010 in het Scryption in Tilburg. Het was er erg gezellig; eindelijk wat collega's uit de scene ontmoet! Helaas kreeg ik geen cardboard cheque van 2 x 1 meter mee. Wellicht een idee voor volgend jaar, organisatie? De prints zagen er, met hun archiefkwaliteit, in ieder geval erg goed uit en de diversiteit aan stijlen geeft goed aan dat er wel degelijk animo is voor het medium. Ik zie nu al uit naar wat volgend jaar aan talent zal brengen.

Joachim heeft wat mooi plaatjes geschoten; deze zijn te zien op mijn flickr account.

Nog bedankt voor alle felicitaties! Nu ga ik weer terug aan het werk. Anders komt die bundel er nooit.


1 comments:

Lars Janssen said...

Hey Erwin,

Wow, ik las van de week je mailtje en super dat je gewonnen hebt!! Van harte gefeliciteerd!!!!! Had net ook gelijk even die aflevering van Goedemorgen Nederland gecheckt. Tof dat je werk op deze manier onder de aandacht komt, meer dan verdiend ;-)

Gr,
Lars

Post a Comment