Friday, April 23, 2010

Five minutes of fame

Zit ik me al dagen te verheugen Arie Boomsma z'n baard van dichtbij te mogen meemaken, heeft ie 'm afgeschoren...!

Vanochtend was ik samen met Rienk Tychon te gast bij Goedemorgen Nederland. Rienk is uitgever bij De Vliegende Hollander en jurylid van de eerste editie van de Benelux Beeldverhaal Prijs. √Čn hij kan veel beter uitleggen waarom mijn inzending Elke Seconde Telt heeft gewonnen. Kijkt en luistert naar de uitzending op Uitzendinggemist.nl. Het item begint iets na de helft.

Link naar het NRC.NEXT artikel: klik klik klik!

8 comments:

Eva said...

jeej nu ben je bn'er!

Sylvia said...

Gefeliciteerd Erwin! Nadat ik hoorde dat je gewonnen had en vandaag in 'goede morgen Nl' te gast zou zijn ben ik natuurlijk gaan kijken:) Super tof, Erwin is op tv! Heb meteen ook maar de krant van mijn buurman gepikt om je verhaal te lezen :p Ik kan alleen maar zeggen stoer! Terecht gewonnen! Het is een mooi verhaal, met mooie beelden. En inderdaad is de eenzaamheid heel mooi en met heel veel gevoel, maar zonder overdreven te worden weergegeven. De herhalende beelden van de man laten de lezer in korte tijd een soort van "band" met hem opbouwen. Heel teder en zacht zie je de verschillende gezichtsuitdrukkingen op zijn gezicht.. 't Symbool van het klokje is ook heel subtiel, en 't laatste plaatje heel herkenbaar bij iedereen denk ik. Echt goed gedaan!

Florian said...

Ik zit er nu naar te kijken! Je ziet er helemaal niet moe uit, heeft zeker veel tijd gekost de garderobe ;)

kruk said...

cool! ik ga gelijk kijken!

susandeverzameling said...

Van harte gefeliciteerd Erwin! Echt super!

Florian said...

Volgens mij kom je met deze link direct naar de aflevering: http://player.omroep.nl/?aflID=10878201

Florian said...

Nu met werkende link: http://player.omroep.nl/?aflID=10878201

Airwin said...

Thanks Flo, nu doet 'ie het goed!

Post a Comment